Goat Story

Gre za skupen projekt dveh mladih slovenskih ekip: oblikovalskega studia Desnahemisfera in podjetja Equa, ki je znano po svojih istoimenskih stekleničkah za vodo. Ekipi sta si že pred časom po uspešnem sodelovanju pri liniji stekleničk CMYK zastavili povsem drugačen projekt. Oblikovalska ekipa je zasnovala skodelico Goat Mug, ki pa je bila tako drugačna in nora, da je zasnova kar nekaj časa ležala v predalu.

“Ker je skodelica tako odbita, smo se nato le odločili, da uresničimo idejo in gremo z njo na Kickstarter,” je povedala Stella Korošec iz Eque. Za tovrstno kampanjo so se odločili iz več razlogov. Preveriti želijo trg in se prepričati, da je skodelica zanimiva širokemu krogu ljudi, zbrati zagonska sredstva za prvo linijo skodelic, hkrati pa narediti prvi korak za preboj na ameriški trg.

Skodelica ima obliko kozjega roga, ki omogoča, da izpijemo čisto zadnjo kapljico kave. Opremili so jo z ovojem, ki deluje kot zaščita, lahko pa ga uporabljamo tudi kot stojalo za skodelico: doma, v pisarni, med učenjem v knjižnici.
Ker je skodelica namenjena aktivni, urbani populaciji, so ji snovalci dodali tudi trakove. Tako jo lahko nosimo okoli zapestja ali prek rame.
Skodelica tudi do dve uri ohranja temperaturo pijače, ekipa pa zagotavlja, da je izdelana tako, da ne prepušča niti kapljice tekočine. Goat Mug drži 330 mililitrov tekočine, lahko pa jo peremo tudi v pomivalnem stroju.

“V razvoj skodelice in v pripravo kampanje smo tudi sami vložili precej finančnih sredstev,” pravi Stella, ki je del 12-članske Equine ekipe. Podjetje je leta 2010 ustanovil Anže Miklavec, danes pa so prisotni v 17 evropskih državah in Izraelu. S skodelico za kavo je nastala samostojna blagovna znamka Goat Mug, s katero pa želijo nadaljevati zgodbo do okolja in zdravja prijaznih izdelkov iz 100-odstotno naravnih materialov.