Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine trgovinaika.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja Trgovina IKA, d.o.o., Ciril – Metodov trg 13, 1000 Ljubljana, matična številka: 6761283000, ID za DDV: SI54449847 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Način plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • predračun
  • plačilo preko sistema Paypal
  • plačilo po povzetju
  • plačilo ob prevzemu v poslovalnici

Dostava

  • Strošek dostave se izračuna glede na težo izdelka. Nakup do 2 kg za pošiljke po Sloveniji znaša 2,70 eur.
  • Pri plačilu po povzetju se strošek poštnine ne poveča.
  • Dostavo izvaja kurirska služba City Express, v nekaterih primerih tudi Pošta Slovenije. Ob oddaji naročila na delovni dan do 14.30 ure je blago, ki je na zalogi v ljubljanski poslovalnici, odpremljeno še isti dan ter dostavljeno naslednji delovni dan. V soboto, nedeljo ter med prazniki se dostava ne vrši.
  • Po najboljših močeh se trudimo, da je zaloga v spletni trgovini osvežena in se vsakih 10 minut sinhronizira s programom blagovnega poslovanja Pantheon in blagajno v poslovalnici Ljubljana. Kljub temu lahko pride do istočasnega nakupa, tehničnih težav, človeške napake ali napake v sinhronizaciji programa Pantheon in lahko se zgodi, da stranka naroči izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru uporabnika takoj obvestimo o nastalem položaju in se potrudimo, da ustrežemo njegovim željam. Ponudimo mu lahko drug, podoben izdelek, izdelek hitro naročimo pri dobavitelju, ali pa uporabniku vrnemo kupnino, če je bilo plačilo že opravljeno.

Vračila blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na naslov shop@trgovinaika.si odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun ali z povrnitvijo iz Pay Pal računa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Postopek nakupa

  • V trgovini trgovinaika.si lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki.
  • Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini trgovinaika.si. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.
  • Registriranemu uporabniku so na spletni strani trgovinaika.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.
  • Registirani in neregistrirani uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov.
  • Ponudnik bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

1. NAROČILO SPREJETO
Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po elektronski pošti in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Registriranemu kupcu so na na strani Moj račun vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. NAROČILO V OBDELAVI
Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in dobi status »v obdelavi«. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trudimo se, da je zaloga izdelkov v spletni trgovini vedno posodobljena, a ker ob dveh fizičnih poslovalnicah in unikatnosti izdelkov lahko pride do napak in do nakupa izdelka v istem trenutku, se lahko zgodi, da želenega izdelka ni na zalogi. V tem primeru se bomo maksimalno potrudili, da zagotovimo dobavljivost izdelka oziroma vrnemo kupnino. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

3. NAROČILO ZAKLJUČENO
Ponudnik v dogovorjenem roku in po prejetju plačila preko predračuna blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po odposlanem paketu dobi naročilo status »zaključeno«. Kupec za kupljeno blago prejme račun, ki je priložen pošiljki.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine trgovinaika.si. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Izjemno razkritje osebnih podatkov bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine trgovinaika.si.

Stvarne napake in reklamacije
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini trgovinaika.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@trgovinaika.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov ljubljanske poslovalnice: Trgovina IKA, Ciril-Metodov trg 13 ali pa ga pusti v eni izmed poslovalnic.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@trgovinaika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Trgovina IKA, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.